Tel.: +420 469 341 130
E-mail: obec@krouna.cz
ID Dat.schránky: y9tbk7v
LINKA DŮVĚRY PARDUBICKÉHO KRAJE ÚSTÍ NAD ORLICÍ
Posláním Linky důvěry je poskytovat lidem okamžitou telefonickou pomoc v jakékoli obtížné životní situaci, pomoc s jakoukoli starostí, se kterou si volající neví rady, cítí se ohrožen, nebo své trápení, ale i radost potřebuje jenom někomu svěřit a s někým ho sdílet. Linka důvěry je tu pro každého člověka, který potřebuje pochopení, podporu a pomoc s řešením své situace.
Cílovou skupinu tvoří osoby bez omezení věku a pohlaví. Šíře probírané problematiky není ohraničena.
Na linku důvěry volají lidé, kteří např. jsou v psychické nepohodě, přemýšlejí o smyslu života, tíží je mezilidské vztahy, cítí se osamělí; jsou oběťmi nebo svědky domácího či jiného násilí či zneužívání, mají problémy v oblasti sociálně právní (např. finanční problémy…), mají obavy z nemoci a další.
Výhodami telefonické krizové intervence je její snadná dostupnost, anonymita (volající se nemusí představovat a může hned začít hovořit o tom, proč volá). Službu poskytujeme za cenu běžného telefonního hovoru. V určitých případech můžeme předat kontakty na další pomáhající profese, či další odborníky.
Zájemci o využití naší služby nás mohou kontaktovat neomezeně na pevné lince 465 524 252, ale také prostřednictvím Skype linky každý den od 9:00 – 21:00 a naleznou nás pod uživatelským jménem linka.duvery.uo. Další možností je kontakt písemný, a to na e-mail napis@linkaduveryuo.cz. Odpověď garantujeme do 4 pracovních dní. Konzultace po e-mailu však nenahrazují akutní krizovou intervenci – v případě akutní potřeby se klient může obrátit přímo na linku důvěry. Více informací o naší činnosti je na internetových stránkách www.linkaduveryuo.cz.
Hrušková Jarmila, Vedoucí Linky důvěry
Datum poslední aktualizace: 22. 6. 2020 9:36